De cara al 8 de Març (Dia Internacional de la Dona Treballadora) la JOC ens vam mobilitzar per anar a la Manifestació del Dia de la Dona convocada a Plaça Universitat, Barcelona.
Ens vam ajuntar, doncs, militants i nois i noies d’iniciació de diferents federacions a les 18:00h de la tarda, una hora abans de la manifestació, per elaborar cartells amb les reivindicacions que volíem.
Com cada any, també, vam fer un material previ pel dia de la dona treballadora i el seu sentit i importància des de la nostra perspectiva de Joves Obrers Cristians per poder treballar en petit comitè a cada un dels equis que formen el nostre moviment. A més, aquest any, s’ha elaborat un material informatiu sobre la història al voltant d’aquesta diada tan important pels drets humans.
Podeu descarregar el material informatiu sobre el 8 de Març AQUÍ!
També hem participat de l’elaboració de manifest de la Pastoral Obrera de Catalunya, de la que formem part activa, en el qual es destaquen les reivindicacions que volem fer com a col·lectiu obrer!
Podeu descarregar el manifest de la POC en català o en
castellà.
Com a JOC, per un altra banda, han participat del vídeo de l’Arquebisbat de Barcelona pel Dia Internacional de la Dona: